vrijdag 24 mei 2019

Vogel

Goedemiddag allemaal,

je hoort buiten al vroeg de vogeltjes lekker kwetteren en tjilpen buiten, heerlijk hoor
op het blog van Crazy for Cas was voor de laatste keer een uitdaging en dacht oh wat een
leuk thema vogels. en daarom heb ik deze kaart gemaakt, vond het moeilijk kiezen welke ik het mooiste vind vandaar allebei laat zien. maar denk toch dat ik de paarse het mooiste vind... omdat ik de vogel met het takje zo leuk vind heb ik het verder rustig gehouden soms vind ik dat een kaart dan net even mooier is.... 
fijne namiddag allemaal






Deze kaart doet mee bij Crazy for Cas.
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan.


1 opmerking:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk kaartje! En leuk gedaan met de DSP achtergrond. Leuk dat je deze laatste challenge met ons meedoet bij CFC! Groetjes, Yvonne