dinsdag 28 mei 2019

Koe

Goedemorgen bloggers, 

Deze kaart heb ik gisteren bij mijn demo gemaakt met de geweldige koeien set, ik was gelijk verkocht van deze set. echt super en helemaal natuurlijk toen bleek dat we er gisteren al mee mochten spelen zo gaafff. en heb gelijk maar ook de nieuwe catalogus mee genomen, met genoeg ohhss en aaahhhsss en hebberigheden. lol
Zullen jullie ook wel kennen denk ik van andere merken het ene is nog mooier dan het andere. 
succes op deze regenachtige dinsdag, ik ga nog even een kaart afmaken voor mijn moeder die morgen jarig is.... daar is het nu mooi weer voor...

ik vind het erg kanp hoe jullie de kaarten zo mooi kunnen fotograveren mij lukt dat nog steeds niet, heb het met daylight geprobeerd om er achter te zetten en er voor maar helaas nog niet zoals ik het wel. mochten jullie tips hebben dan hoor ik ze graag.....




Geen opmerkingen: