woensdag 22 mei 2019

Felicitatie kaart

Goedeavond allemaal, 
ik heb deze mooie kaart gemaakt met de lasting lily(calla) set gebruikt, zelf ben ik een enorme fan van de calla plant/snij bloem dus toen de set kwam had die een grote heb gehalte. 
zelf vind ik het erg moeilijk om een achtergrond te maken om zeg maar zomaar te stempelen in het wild zo noem ik het maar niet netjes in het midden of op de rand netjes maar moet zeggen dat ik hem aardig gelukt vind. en vandaar dat ik het ook een beetje scheef heb op geplakt omdat dat voor mij gevoel ook niet echt hoort. zo zieje maar dat je er toch een leuke kaart mee kan maken....

fijne avond allemaal


2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Manon,
Je hebt een prachtige, speelse kaart gemaakt met de mooie calla,
Ansx

Margriet Tournier zei

Hoi Manon,

Na een drukke, hectische week heb ik eindelijk de tijd alle ontvangen kaarten voor mijn 50e verjaardag nog eens goed te bekijken en door te lezen.

Heel hartelijk dank voor deze mooie kaart. Ik voelde me echt jarig door die vele zelfgemaakte post die ik heb gekregen.

Groetjes,
Margriet