maandag 19 november 2018

Kerst-a-Stack

Goedeavond bloggers,

Deze Kerstkaarten heb ik gemaakt bij mijn demo zo konden we leren hoe je een stapelkaarten(letterlijk verwoord) kan maken in een paar uurtjes was zeker erg leuk en leerzaam omdat te doen.. zelf deed ik dat nooit zo maar tis altijd makkelijk om dat zo te doen, ik deed altijd kaart voor kaart maar dit is veel efficenter om te doen... we hebben er ook een bij passende envelop bij gemaakt zo krijg je een geheel. Ik kon nog een extra kaart maken zoals ik hem zelf graag wilde maken om even te spelen met deze geweldige set helaas is die alleen deze maand maar leverbaar entja dan moet ik er voor sparen en dat lukt nu dus niet omdat ze deze set maar tijdelijk alleen de maand november leverbaar hebben....Gezellige avond allemaal



binnen kant




binnenkant

en dit is mijn extrakaart geworden








3 opmerkingen:

Unknown zei

Heel.leuk geworden Manon, knap die combinatie van de achtergrondstempel en de kerststempels!
Groetjes Carol

Unknown zei

Hoi Manon,

Heb je gisteren een mail gestuurd, staat misschien bij de spamberichten, en ik heb je toegevoegd aan messenger. Als je wil kan je me zo contacteren

Groetjes,
Carol

Ans Gilbert zei

Mooie serie heb je gemaakt Manon, leuk de bijpassende envelopjes,
Ansx