vrijdag 2 november 2018

Beterschap

Goedeavond bloggers, 

dit wordt een kort berichtje want ik ben zelf helemaal nog niet opgeknapt bah wat duurdt dat lang zeg 6 tot 10 weken zei de huisarts niets aan hoor. maar ja tos niet anders en ik had wel wat kaartjes nodig dus dan maar even zo gedaan zonder alteveel stempels maar moet zeggen vind hem toch ook wel erg mooi geworden en zo kan je snel toch leuke kaarten maken.

ik had er nog een met gefeliciteerd maar die moest al gepost worden en fotograveren was niet goed gegaan zag ik te laat helaas. nou ik duik mijn bed maar weer in... 
gezellig weekend allemaal alvast.



gebruikte materialen 

rich razzleberry inkt en papier
very venillia papier
de mooiste momenten voor de tekst
nature trim voor de strik
petal promenade voor het mooie deign papier
rayher parels van de kreadoe

Geen opmerkingen: