zondag 15 april 2018

Proost

Goedemorgen allemaal, met dit mooie weer...
deze kaart heb ik gemaakt bij mijn moeder zei heeft deze mooie mallen van SU en ze
had zelf ook nog een mannen kaart nodig dus konden we die mooi combineren..
Gezellige dag allemaal, en geniet van het mooie weer..

 
 ik heb achter de flessen een wobble's gedaan als je dan tegen de flesjes tikt dan springen ze als ware. jammer dat je het niet goed kan zien zo maar is erg leuk ik kende dat helemaal niet....super leuk effect
gebruikte materialen 
bubble over dies en stempel en sab papier
inkt calypso coral shara sand old olive
papier calypso coral en shara sand en old olive whisper white
steentjes action

de wobbles heb ik hier gekocht

Tekst proost komt van KARIN haar (web)winkel

1 opmerking:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een ontzettend gaaf kaartje heb je gemaakt. Leuke mannenkaart.