vrijdag 27 april 2018

Happy Birthday

Goedemiddag allemaal,
Waarschijnlijk genieten jullie nu van Koningsdag, daar heb ik niets mee dus kon ik nog gauw even een kaartje plaatsen voor dit mooie blog
En dat is de challenge bij Crazy for Cas. De opdracht is om daar een stencil te gebruiken nou vond ik dat een echte uitdaging want heb alleen deze maar en weet niet hoe ik hem het beste kan gebruiken en vind hem zo wel aardig gelukt... lol ik ging aan de slag met de prchtige set van special reason bloemen doen het altijd goed op kaarten en verjaardags kaarten zijn ook nooit weg... dus vandaar deze kombi vind het alleen jammer dat de stempel het niet helemaal goed heeft gedaan, je ziet niet alle witte lijnen van de bloem..  wens jullie nog een fijne Koningsdag vandaag... 


Deze kaart doet mee bij Crazy for Cas#5.
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan.
nog even de gebruikte materialen:
Special reason stempel+dies
striped scallop thinlits
lots of labels framelits
party pants tekst
kleur inkt realred, daffodil delight, old olive
papier kleuren zwart, whisper white, realred





5 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Manon, mooie stempels gebruik.
Ik kijk wel altijd, vind het leuk om e zien wat ze aan hebben,
Ansx

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Manon, mooie stempels gebruik.
Ik kijk wel altijd, vind het leuk om e zien wat ze aan hebben,
Ansx

Wilma de Korte zei

Wat een mooi kaartje Manon!
Leuke combinatie zo met het stencil. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Crazy for Cas :)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk dat je mee doet met CFC. Je hebt er een mooi exemplaar van gemaakt.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje! Dankjewel voor het needien bij CfC! Groetjes, Yvonne