dinsdag 5 maart 2013

Rugzakje

Goedemiddag Allemaal, vandaag plaatst ik dit leuke rugzakje heb hem gemaakt voor mijn neefje die morgen 4jr wordt en naar school mag vond het wel een leuk idee inplaatst van een kaart te maken, heb het mooie patroon gekregen van Tineke waarvoor mijn dank.. helaas ben ik niet zo van het versieren vond het erg moeilijk vandaar dat die voor sommige van jullie misschien wat kaal is...ze hebben zelf thuis een poes waar die erg dol op is vandaar onderin het poesje als brad heb gedaan vond het eer wel leuk bij voor hem...het scrappapier komt bij mijn moeder uit de voorraad.wens jullie een fijne en zonnige dag vandaag..

3 opmerkingen:

Linda zei

heel erg leuk gedaan zeg
gr linda

marleen zei

prachtig rugzakje
groetjes marleen

Lia zei

Hij is geweldig leuk gelukt Manon, vorig jaar heb ik als afscheid van mijn kleindochters basisschool er 28 gemaakt..............Groetjes Lia