vrijdag 22 februari 2013

Doosje

Goedemiddag bloggers, Ik heb een doosje gemaakt van de prachtige noor desing mal want wat blijft het een prachtige mal om mee te werken je kan er vele kanten mee op..helaaas heb ik zelf de mal niet in mijn bezit heb een paar afdrukjes gekregen van mijn hobbymaatje vandaar dat ik er iets moois mee heb kunnen en mogen maken..in het doosje kan je lekkers in doen of gewoon wat leuke kleine hobbyspullen..het mooie knippie is van mariekedesign de bloem en het blaadje is van marianne design..Wens jullie een fijn weekend
 
 dicht

 open
 
 
 

8 opmerkingen:

Lia zei

Prachtig mooi doosje, mooie mal is dit ook he?
groetjes Lia

Linda zei

Prachtig doosje zeg, heel mooi gedaan. Ik schaam me diep, ik heb die mal al ruim een maand en hij zit nog steeds in de verpakking hahaha, heel triest eigenlijk hè hahaha
gr linda

marleen zei

Wat een prachtig doosje
Groetjes Marleen

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Plony.

Liefs Riet.

Jitske zei

Wat een prachtig doosje, Manon,
groetjes Jitske

anita01 zei

Och Manon wat heb je dit mooi gemaakt, kijk mijn ogen bij je uit, heerlijke pronk juweeltjes hoor.

Dikke XXX Anita.

Riet zei

sorry meis dat ik je naam verkeerd schreef.
Maar je doosje was echt schitterend.
Had net voor jou een berichtje bij Plony nee gezet.
Dus dat zat zeker nog in me hoofd.

Liefs Riet.

manon's kaartenhoekje zei

oh dat geeft helemaal niets hoor, maar dacht dat u misschien verkeerd zat vandaar...

dank u wel voor de compliment

groetjes manon