zaterdag 28 juli 2018

Workshop kaarten

Goedemorgen allemaal, op deze lekker afgekoelde morgen met wat regen gekletter op de ruiten, lekker hoor na al die warmte even dit. helaas heb ik geen airco dus op de hobbyruimte boven is het niet te doen hoor met die warmte..

deze kaarten heb ik gemaakt bij mijn demo met de mooie nieuwe mallen+dies die alleen maar in de maand augustus kan bestellen/kopen maar oohh wat zijn ze gaaff zeg gelukkig ben ik jarig geweest en kan ik ze mooi kopen van mijn verjaardagsgeld... 


 binnen kant

en deze is gedaan met dezelfde stempel maar heb ik geleerd om met embos poeder te werken was ook zo super om te doen... 


fijne dag allemaal

2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Je hebt 2 hele mooie kaarten gemaakt. Wij hadden net een klein regenbuitje, nu is het al weer warm,
Ansx

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dat is inderdaad een mooie bundel. Mooie kaartjes heb je gemaakt