dinsdag 18 februari 2020

Podiumkaart


Goedemorgen allemaal,


Tis voor mij nog wat vroeg deze morgen maar ja je moet wat he als je om 8.00 uur al mensen krijgt voor de het dak om te renoveren dan miet je je tijd vol maken en kan ik mooi deze super gave kaart plaatsen die we hebben gemaakt gisteren bij onze demo samen met mijn moeder en nog een hobbymaatje. maar deze week komen er nog een paar want loop wat achter met plaatsen van de kaarten die ik heb gemaakt.

oh wat vind ik dit een geweldige kaart zeg koste even wat tijd om het podium te maken maar dan heb je ook iets geweldigs en je kan hem versturen in een grotere envelop en wat zijn ze schattig he die bijen set....

helaas ben ik nog steeds geen goede fotograaf

fijne dag allemaal

1 opmerking:

Ans Gilbert zei

Hoi Manon,
het is een heel mooi model, kende het niet een podiumkaart en wat leuk in het bijen thema,
fijn weekend,
Ansx