zondag 22 september 2019

Vouwkaart

Goedemorgen allemaal,
Op deze mooie zondag, vandaag laat ik een vouw kaart zien die
ik heb gemaakt voor een jarig hobbymaatje... tis al even geleden maar loop een
beetje achter met plaatsen van de kaarten.... deze mooie magnolia set heeft mijn moeder en heb dat
gemaakt op zondag bij mijn ouders. wens jullie een gezellige en mooie zondag tis weer heerlijk weer. vandaag wpordt er niet geknutseld maar lekker de race kijken vanmiddag bij mijn ouders, en misschien een klein kaartje maken maar moeten we nog even kijken mijn moeder is al erg druk met de kerstkaarten te maken...

 zo zet je hem neer 

 dit is de buiten kant

 zo past die in een envelop om op te sturen



2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden ! mooi gedaan
grtjs,martina

Ans Gilbert zei

Leuk model en je hebt een heel mooi model gemaakt
Ansx