dinsdag 20 augustus 2019

Sketch

Goedemorgen bloggers,

Deze kaart heb ik gemaakt met de mooie calla set die ik prachtig blijf vinden. 
ik zag en challenge voorbij komen en dacht daar kan ik deze kaart wel voor maken maar weet niet helemaal of ik aan de eisen voldoen maar dacht kan het altijd proberen wie niet waagd wie niet wint. toch. 
de challenge is scetch maar dacht moet me zelf toch eens proberen uit te dagen met zon uitdaging. ik hoor wel wat jullie van de kaart vinden. ik had hem al een poosje klaar maar vergat hem steeds te posten maar ben nog optijd gelukkig....
fijne dag nog


me dze kaart wil ik graag mee doen bij


binnenkant kaart


3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart met de prachtige stempel ook hele mooie kleuren.
Ansx

Colien zei

Wat een prachtige kaart, erg mooi!
Bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Nelly zei

Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4 - Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly