woensdag 5 juni 2019

Magic?

Goedeavond bloggers, 

pppftt wat een warmte/banauwde dagen is het, ik kan er niet zo goed tegen vandaar dat ik nu een berichtje post en me overdag een beetje rustig hou zover mogenlijk lol
Deze kaart heb ik gemaakt bij mijn demo van morgen zo gaaff om te zien. op e voorkant een witte ballon en als je hem aan het lintje trekt komt er een paarse te voorzijn zo gaaffff, ik ga nog wat variaties meemaken want vind het een super gaaf effect. hoop dat jullie het zo goed kunnen zien. 

Fijen avond allemaal



3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Echt een toverkaart, heel mooi gemaakt.
Fijne Pinksterdagen,
Ansx

Miranda Mols Stampin Utopia zei

wat een leuke magic card!!

Margriet Tournier zei

It´s real magic! Kei leuk zo´n kaart.

Antwoord op jouw vraag: Ik plaats mijn kaarten áltijd op mijn Creatieve Facebookpagina en Instagram. Dit omdat dat zo lekker snel en makkelijk gaat. Mijn blog hobbelt er de laatste tijd een beetje achteraan, omdat het me aan tijd ontbreekt. Wil je niets missen volg me dan op FB en IG. (-;

Groetjes,
Margriet