zaterdag 12 januari 2019

Tulp

Goedeavond Bloggers, 

Met dit kaartje doe ik mee met een uitdaging op de
club blauw kaart is de opdracht... en eerste instantie dacht ik 
nou niet zo echt mijn ding die golf in de kaart maar is toch wel
leuk geworden al vind ik dat zelf.. had ik niet gedacht ga ermaar wat meer maken maar dan met andere kleuren en nog geen teksten erop zo dingen voor zoveel gelegenheden gemaakt worden, bij deze heb ik beterschap gebruikt zag dat ik daar nog niet zo veel van heb meestal zet je et eigenlijk automatisch gefeliciteerd op vandaar..... 

fijne avond nog



gebruikte materialen
tranquil tulips
floral boutique designer paper
old olive inkt 
night of navy 
tekst is van crealies
lint mini chevron 


2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Mooie beterschapskaart kaart, leuk papier en stempel, jammer dat het lintje zo scheef zit,
Ansx

manon's kaartenhoekje zei

oh dat heb ik niet gezien met de fotomaken want had hem na gemeten dan is die scheef gegaan met fotograveren dat is zeker jammer...
moet ik toch beter opletten.. bedankt

groetjes manon