donderdag 6 september 2018

Zonnebloem

GoedeMiddag Bloggers,

dit kaartje heb ik al januari gemaakt maar helaas kon ik hem om prive redenen nog niet plaatsen
maar ga het nu wel doen.... dit prachtige model heb ik gezien bij Helene prachtig en goed filmpje.om hem Zelf ook te kunnen maken... tjee wat blijft het warm en benauwd buiten knutselaars niets voor mij hoo. ik merk aan mijn lichaam dat die het nu zwaar heeft zo lang zo warm/benauwd binnen en buiten. 
Fijne dag nog en voor wie de voetbal kijkt vanavond fijne voetbal avond gewenst.




Gebruikte materialen. 

painted harvest stempel en designer papier
van dezelfde serie
garden green cardstock
crushed curry papier en inkt
cajun craze inkt
early espresso inkt
copper trim





2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Manon, prachtige buitenkant en een verrassende binnenkant,
Ansx

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk modelletje. En nu is het herfst! Je kunt weer volop aan de knutsel, het regent toch.