dinsdag 20 februari 2018

Pandas

Goedemiddag allemaal,

oh wat zijn ze gaaf en super leuk he die panda's toen ik ze zag wist ik dat ik ze wilde hebben, ze zijn zo leuk. je kan ze over al voor gebruiken felicitatie kaart of een opkikker of zo maar even een kaartje en ze zijn tijdloos.... helaas ben ik niet zo'n goede fotograve hij komt dus niet zo mooi over als ik zou willen... 

 omdat ik op de voorkant geen tekst kon doen dat vond ik zonde, daarom hem zo aan de binnen kant gedaan vind dit ook wel iets hebben zo met dat panda beertje en dat die dan zo gefeliciteerd om hoog gooit....


Met deze kaart wil ik graag mee doen met de challenge op crazy for cas met als Thema Knuffelbaar nou geloof dat dat met dese kaart wel gelukt is....lol 

gebruikte materialen zijn: 
Party Panda's stempel
papier foil frenzy kleur soft sky
papier cardstock kleur soft sky 
inkt kleur  basic black
inkt kleur soft sky
tekst komt uit  In de bloemetjes zetten
pons Banner Tripple

4 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart met de leuke panda's,
Groetjes
Ans

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dat is zeker gelukt, een feestelijk kaartje met knuffelbare panda's. Leuk dat je mee doet met CFC.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk en knuffelbaar kaartje met de panda's!
Dankjewel voor het meedoen bij CFC!
Groetjes, Yvonne

Cynthia van der Wilk zei

Ik denk dat je het verkeerde kaartje gelinkt hebt voor de Crazy for CAS stencil challenge. Kan dat? Hier heb je toch geen stencil voor gebruikt?