maandag 29 september 2014

kerstkaart

Goedemorgen allemaal, tis wat als je niet kan borduren loop al ruim 2 weken met mijn duim in het verband mag hem niet gebruiken anders zijn ze bang dat mijn wond weer open gaat die geplakt en gestript is, ja dat krijg je het al je niet met een mes kan omgaan hihihi lol maar ik loop niet wat achter met plaatsen van mijn kaarten hier, alleen typen met een hand is ook erg lastig en vermoeiend maar goed. nu over op de kaart het mooie borduurpatroontje is van chrissie het papier is van papicolor en het mooie knipvelletje is van marieke design en het borduur garen komt van mijn favoriete winkel bij christa uit de shop.... wens jullie een fijne dag allemaal, wil jullie bedanken voor de leuke reactie's op mijn kaarten erg leuk om te lezen....

3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

mooi geborduurd kaartje, ik type al bijna 5 weken met mijn linkerhand, gaat prima, hoop dat je duim snel weer genezen is,
liefs Ans

Corrie zei

Hallo Manon
Lastig hoor een zere duim, maar neem jezelf nu maar in acht, anders duurt het nog langer voor het genezen is.
Je kerstkaart vind ik prachtig, mooi geborduurd en een schitterend plaatje.
Lieve groetjes,Corrie

marleen zei

Hallo Manon
wat een mooi kaartje
groetjes marleen