donderdag 21 augustus 2014

50 jaar getrouwd

Goedemiddag allemaal, deze kaart heb ik gemaakt voor mijn oma die had en trouwkaart nodig voor kennissen die 50jr getrouwd zijn. wat een tijd he.....het mooie borduurtje is van chrissie haar mal en het mooie garen is ook van chrissie.de mal heb ik hier gekocht ze is altijd zo lekker goedkoop. en dan heb ik nog 2 ringen gebruikt op de kaart die heb ik al eens gekocht op een beurs moet weer nieuwe gaan kopen want deze zijn bijna op 50 is van een sticker vel en het knippie is van marieke blijven mooie vellen van haar....en het randje is gemaakt met een nartha stuwerd pons....fijne avond allemaal

8 opmerkingen:

Lia zei

Prachtige kaart Manon, 50 jaar is een hele tijd ja, groetjes Lia

Linda zei

Wat een schattige kaart, mooi gedaan
gr linda

Danoesja zei

Hoi Manon
Wat een schitterend kaartje voor een vijftig jarig bruidspaar, dat is een enorme mijlpaal zeg.
Je vroeg laatst naar het strikje op mijn kaart met die roos, dat is draad van katoen, dat heb ik een keer van een lieve blogvriendin gekregen in verschillende kleurtjes.
De roos is niet zo heel moeilijk om te maken, ik heb een filmpje van ene Leonie op You Tube heel vaak bekeken totdat het lukte, deze is met een mal van Joy gemaakt.
Ik vind het een hele eer dat je mijn kaartje wil liften, het zou leuk zijn als je dan een linkje maakt naar mijn blog als je dat kaartje op je blog plaatst. Ik ben heel benieuwd naar je kaartje en vind het lief dat je het even vraagt.
Alvast een heel fijn weekend.
Lieve groetjes, Danoesja

jolanda zei

mooie kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Manon,
Je hebt een superlief kaartje gemaakt, mooi borduurwerk,leuke harten..MOOI..liefs Ans

Odette's kaartenhoekje zei

Hallo Manon,
Wat een super mooi kaartje, knap gemaakt hoor !
Groetjes, Odette.

marleen zei

Prachtig kaartje
Groetjes Marleen

Danoesja zei

Hoi Manon
Ik heb het nog even nagevraagd waar zij dat touw een jaar geleden heeft gekocht, dat was bij een scandinavische winkel in Groningen, alleen het assortiment wisselt daar heel snel want ze heeft het daarna niet meer gezien. Op mijn nieuwe kaartje (lila/geel) zit ook katoen en die heb ik bij pipoos gekocht, dit is een klein bolletje durable dunne katoen voor 2.75 per stuk, het is iets dunner maar misschien dat je hier iets aan hebt.
Lieve groetjes, Danoesja