maandag 30 september 2013

Condoleance kaarten

Hallo bloggers, bedankt voor de reactie's op mijn vorige kaart erg leuk om ze weer te mogen lezen dank je wel daarvoor......nu over deze kaarten het zijn niet de leukste maar ze zijn soms wel nodig de knipvellen zijn van Nel van Veen de swirl van de eerste kaart weet ik niet van wie die is die heb ik een keer zo gekcoht op de beurs...verdeer heb ik daar een sticker vel gebruikt voor het kruisje en de banner die erlangs zit... kaartje nr2 heb ik een dots vel gebruikt en ook weer de stickervellen maar dan een andere kleur kaartje nr3 de tekst is ook van een sticker vel en het zwarte is een raster wat je kant en klaar zo kan kopen vond het eens iets anders tis allleen jammer dat er nu door kijkt maar doe de volgende keer er een extrakaartje achter om het mooier af te kunnen werken...kaartje nr4 dat is een kant en klaar kaartje met dat kruis erin en daarin heb ik van een sticker vel weer het kruis erin gedaan komt het mooi terug en daar achter zit een mooi design velletje en daar zit ook weer een sticker vel met tekst op....wens jullie een fijne dag vandaag



4 opmerkingen:

Linda zei

Dit zijn inderdaad niet de leukste kaartjes om te moeten maken maar ze horen er wel bij. Ik vind ze erg mooi geworden
gr linda

Ans Gilbert zei

Hoi Manon,
Je hebt een leuke serie kaarten gemaakt, je hebt ze ook nodig en dan is dit veel persoonlijker, groetjes van Ans

marleen zei

heel mooie ingetogen kaartjes
groetjes marleen

Linda zei

Hoi manon,
Bedankt voor je leuke reacties op mijn creaties. Toevallig heb ik net een blogpost gemaakt over de wc bril, die komt er van de week op te staan. Ik zal een stukje uit de tekst kopiëren voor je:

Wil je nou ook zo'n leuke tekst voor op je wc, maar je hebt geen Silhouette, stuur me dan even een mailtje. Het adres staat in de zijkant. Dan wil ik die wel ontwerpen en uitsnijden voor je. Je krijgt hem dan "plak klaar" opgestuurd met de post. Afhankelijk van de grootte van de tekst en of afbeeldingen vraag ik er tussen de 2,50 en 3,50 euro voor (excl verzendkosten). Ook als je zelf een leuke tekst hebt kan ik die gewoon maken voor je.
groetjes Linda