maandag 7 januari 2013

Mannenkaart

GoedeMorgen Bloggers, Gelukkig kan ik weer mijn kaarten uploaden met dank aan Miranda voor haar goede hulp....Bij Erica op de club is een wedstrijd maak een typische mannenkaart voor een man van 65jr dus ben ik er mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden...ik heb gewerkt met de starform stickers en verschillende kleuren karton van papicolor....Fijn dag allemaal...lees graag wat jullie van de mannenkaart vinden..Toch zijn de mannenkaarten vaak het moeilijkste om te maken vind ik altijd. zelf vind ik een mannenkaart niet kan met bloemen maar daar hoor je toch ook verschillende reactie's over of het wel of niet kan....

3 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Manon,
Je hebt een MOOIE mannenkaart gemaakt. Ik vind het een crime om mannenkaarten te maken.
Liefs Wilma ☺☺☺

Linda zei

Hij is leuk geworden, ik vind mannenkaarten ook moeilijk te maken, maar bloemen kunnen er best op vind ik, mannen kunnen ook van bloemen houden.....maar niet teveel haha
gr linda

marleen zei

hallo manon
wat een mooie kaart
groetjes marleen