zaterdag 17 december 2011

verjaardags kaart

Hallo Allemaal, zo heb weer een verjaardagskaart geplaatst de verjaardag is al een poosje geleden maar door dat ik ziek(longontsteking) werd op 07 november kon ik hem niet eerder plaatsen en vandaar dat ik ook nog geen berichten heb kunnen plaatsen bij jullie mooie kaarten helaas ben ik nog steeds herstellende ervan zal nog eventjes duren voor ik bij iedereen langs ben geweest kan niet zo veel tegelijk dan ben ik zo moe...mijn excusses ervoor.......
fijn weekend allemaal.....

5 opmerkingen:

Linda zei

Wat een schattig kaartje en veel beterschap hè
gr linda

Lia zei

Prachtig mooi kaartje en veel beterschap, heb het ook gehad en heeft even tijd nodig hoor, voor je weer de oude bent,

groetjes Lia

Wilma zei

Hallo Manon,
Wat een LIEF kaartje is dit.
Van ♥-e Beterschap gewenst en een heel fijn weekend.
Liefs Wilma

Jitske zei

Mooi kaartje en veel beterschap,
groetjes Jitske

Anoniem zei

Manon, heel veel beterschap nog verder, wat naar dat je zo ziek bent geweest!!!!
Alvast ook hele gezellige en sfeervolle feestdagen. Lieve groetjes Jacqueline Rietman. (JacquelineR)